• بازگشت به صفحه اصلی
  • woensdag 20 februari 2008

    اعلاميه كنگره ملی افغانستان


    اعلامیه کنگره ملی افغانستان
    تاريخ: سه شنبه ۳۰ دلو ۱۳۸۶
    موضوع: جمهوری اسل�


    هموطنان عزیز !

    از طریق رسانه های همگانی اطلاع حاصل نمودیم که دادستان کل با ذکر مطالبی عبداللطیف پدرام رهبر کنگره ملی افغانستان را مظنون قلمداد نموده و حکم ممنوع الخروج بودن از کشور را برای ایشان صادر نموده است . بر اهل فن روشن است که جرم عملی است که قانون پیشبینی کرده باشد " ظن یا شک " و " گمان " وصف جرمی " ندارد .

    حکم دادستان کل می تواند نوعی ترور شخصیت و سابوتاژ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری تلقی شود . مردم افغانستان و جامعه جهانی می دانند که کنگره ملی افغانستان اپوزسیون واقعی رژیم است و نیز مردم افغانستان موضع گیری های کنگره ملی افغانستان و مصاحبه های عبداللطیف پدرام را در رسانه ها در نقد رژیم موجود در حافظه دارند .

    بنابر این برخورد رژیم با رهبر کنگره ملی افغانستان ناشی از اهداف و برنامه های سیاسی خاص بر ضد کنگره ملی افغانستان می باشد ، کنگره ملی افغانستان شاخه نظامی ندارد و بار ها اعلام داشته که فقط به روش های سیاسی و دموکراتیک در جهت تحقیق اهداف خود توسل می جوید ، در ضمن اینکه این اقدامات را توطئه سیاسی علیه کنگره ملی و رهبر آن می دانیم به صراحت هشدار می دهیم که این اعمال به نفع صلح و ثبات کشور که آرزوی مردم افغانستان است نخواهد بود .

    و من الله توفیق

    کمیته اجراییه کنگره ملی افغانستان



    Geen opmerkingen:

     
  • بازگشت به صفحه اصلی
  • بازگشت به صفحه اصلی